lördag 16 april 2011

Vilken helvetesnatt !

Puh, snart får ja gå hem från jobbet ! Har haft en natt skapad av han med horn och treudd en trappa ner... Inte själva jobbnatten i sej..den har varit lika lugn och fridfull som vanligt..alla sover gott, det är jag som är problemet.. För det första så har ja feber (lite bättre nu dock) så efter ja hade gjort allt ja skulle i städväg och matlagning här tog ja lite te och satte mej i soffan .. i ett febertöcken...Alla ljud runtomkring blir liksom annorlunda och högre på nåt sätt när man har lite feber... Tilläggas bör att jag igår såg Paranormal Activity 1 och 2 och tyckte dom va ganska löjliga faktiskt. Men det va väl för att ja har hört att dom ska va "såå himla läskiga". Jag "tyckte dom va ganska löjliga"...ända tilld då jag satte mej i soffan.. Jag hade helt glömt bort att våra frysar låter som demonen i filmen... Så här satt ja alltså..i mitt feberrus och hörde demoner mitt i natten...Helt normalt om du frågar mej..:)

Nu är det två timmar kvar tills morgonpersonalen kommer och jag har aldrig längtat så mycke !! Jag ska ta min sjuka kropp och sova bort hela jävla dan idag ! Danne är ju ändå inte hemma, för han skulle till annan ort och kolla cross..så jag behöver inte va social och trevlig ett enda dugg idag..som tur är. Klart det hade varit trevligt med lite sällskap i sängen en stund på morgonen..men va fan...jag överlever nog. Ha en bra dag alla söta !

Inga kommentarer: