fredag 8 april 2011

Bloggtorka är en underdrift gällande min blogg för tillfället...Men varför skriva bara "för att"? Eller vill ni kanske veta att magsjukan har härjat här ? Att jag har en trotsig 4-åring som bara skriker "nej" om det mesta ? Jobbigt, men hon är go när hon är på rätt humör som tur är :)
Vill gärna blogga med bilder om det roliga jag gjort...men jag har inga !! I korthet har ja varit på kryssning med tre trallande töser och så har ja varit på 30-års fest hos fina Lotta. Men som sagt...inga bilder :(
Btw så letar jag efter ett dagjobb också...om nu det kanske kan vara intressant att veta :)
Nu tar ja verkligen helg..för i kväll står Danne för matlagningen...så efter ja har städat klart här snart så ska ja slänga upp fötterna på soffbordet och bara njuta av att titta på när någon annan fixar krubbet !
Ha en fin helg alla söta !

1 kommentar:

sussie sa...

Vilken lyx o bli uppassad:)) Det är du värd huney:)) puss på dej