lördag 23 april 2011

Håhåjaja..

Botten är nu snuddad och lämnad...Efter att ha mått dåligt i ett par år gick det i torsdags morse på jobbet inte att trycka in det längre i kroppen. Jag fick kasta mej i bilen och åka hem..grinandes...Ringde min bästa Hella (TACK!) och fortsatte grina..ringde vårdcentralen och fick en akuttid. Fy fan alltså..varför i helvete har ja väntat med det ?! Har hela tiden slagit bort det med.."det går över" Ibland är det inte alltid bra att va envis. Jag är glad att jag fick den hjälp jag behövde (från alla håll och kanter) och även att ja bara ätit medicinen i två dagar nu så känns det på nåt konstigt sätt bättre...som att jag nånstans inom en snar framtid kommer kunna va den jag vill vara, den jag vet att jag nånstans därinne är !
Jag älskar dej Hella !! Tack för all hjälp :)
Och jag älskar Danne och barnen såklart..även om deras hjälp är på ett helt annat sätt...
Fan man skulkle kunna tro att ja har vunnit en Oscar..vilket tal ! Och på ett sätt har jag det också..fast i vänskap och kärlek !!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heja !!

Kramar Frida !

Helene (Hella) sa...

Kommer alltid finnas för dig!!
Nu kan det bara bli bättre.
Puss