söndag 10 april 2011

Måndag i morgon.. Hatar !!

Helgen är snart slut och när jag har lämnat Tuva på dagis i morgon så går det en hel vecka tills jag får träffa henne igen. Visst är det skönt att inte behöva studsa upp på morgonen (även om ja alltid vaknar tidigt), och visst blir tvätthögen mindre, det ligger inte leksaker överallt osv..men det tär verkligen i ett mammahjärta att vara utan sitt barn !! Nu jobbar jag som tur är väldigt mycket just den veckan jag inte har Tuva här som tur är..men i alla fall. Jag jobbar ju hennes vecka också liksom :( Jag skulle verkligen behöva ett dagjobb så att ja i alla fall hinner träffa henne varenda dag i veckan....på tider hon är vaken. Suck ! Klagomuren nästa...

1 kommentar:

sussie sa...

jobbigt:( jag vill oxå ha ett dagjobb sen men det kan man nog glömma .....ha en fin vecka nu, den kommer gå fort så snart har du Tuva hos dej igen kram