torsdag 14 april 2011

Kollade igenom mobilen...

....och insåg att ja faktiskt hade lite kort ( av kass kvalitutta ) där.
Många va så hemskt dåliga så ja fattar inte ens varför ja har fotat...plus att ja tror att ett visst Gryn har fotat med min mobil medans ja har styrt med annat, för det fanns väldigt mycke närbilder på en bekant liten baby Anabelle...

Vi har varit på kalas hos världens bästa gudbarn...och Tuvas allra, allra bästa vän i hela världen (som hon säger) Dom är så söta när dom träffas !

Vi har bakat kakor...ett fantastiskt lätt recept som ja hittade i en tant-tidning på jobbet..som maräng, fast ändå inte..med choklad och kokos i. Jättegoooda !


Jag har varit på kryssning med min fina Hella...Jag trodde innan att jag skulle avlida redan på bussresan upp till huvudstaden, men som ni märker så lever ja faktiskt än.


Vi har vårstädat altanen...för framtida grillning i sommar. Halva är klar..den andra halvan är full med bråte...

Och så har ja såklart njutit av vårsolen...som ja tror det allra flesta gjorde den där dagen när det faktiskt va riktigt varmt.


2 kommentarer:

Tussemaja sa...

Vad mysigt det ser ut där ni bor. Härligt när man kan vara ute mer.

Elin sa...

Ja, det är verkligen jättemysigt ! Kortet är taget från altantrappen när ja satt och njöt av vårsolen :)